Ridningen.

Igår hade jag Nemo, och han var bättre än vad jag mindes ;P
Vi red barabacka och skrittade nästan hela lektionen,lite trav också men ingen galopp. :/ Men jag tyckte det var kul ändå!! :D

Skolan börjar 9.35 så jag behöver vara i skolan halv typ , då behöver jag gå härifrån (pappa) om 30-40 minuter.
Jag måste fixa iordning mig nu, borsta tänderna, klä på mig, ta på mascara(slutat med foundasion(stavning?) för att jag har aldrig hittat mig hudfärg) ja det är det jag behöver göra innan jag går. Fixa med mitt hår också.
 Pappa tog en snabb bild på min "nörd" bror Saxer. DEt var i lördags han såg ut så här, han skulle på fest i krono eller något sånt. Men nog om honom ;)

XOXO// Vina<3

Kommentarer
Postat av: josse

vad kort tid du tar på dej på morgonen :o

haha ;)

2010-03-19 @ 18:24:24
URL: http://jkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0