Tisdag 1 Juni 2010.

Shulululu!!
Jag tänkte föra över dom bilderna jag tog med Amira och Paulina till datorn idag men mitt minne är kasst så jag glömde det, får se om jag gör det imorgon eller på torsdag. Eller vilken dag det blir ;)

Ni svarade aldrig på den frågan jag ställde er för några dagar sen, men det gör inget för jag har redan tagit mitt beslut så ni får bara vänta och se vad det blir, aningen så kommer jag göra videos eller så blir det inget av det.

Det är bara 9 dagar kvar till skolan slutar!! :D Jag är taggad för fullt!!! Vill bara ta på mig skolavslutningsklänningen och mina bruna klackskor och börja SOMMARLOVET!! <3

Götalundens Kyrka. Där vi har skolavslutinigen.

Datum: 10 Juni
Tid: 19.00

Var: Götalundens Kyrka
Dag: Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0