Idag(15 Juni 2010)

Hejsan, idag har jag varit hemma till att börja med. Vid 16.00 på ett ungefär så träffade jag Amira, och vi gick till Paulina. Väl hemma hos Paulina så gjorde vi inte så mkt. Eller Paulina rensa sina ridkläder och jag och Amira kollade på tills vi gick och köpte glass;) Kom tillbaka och gjorde mer sällskap innan Paulina åkte till stallet.

När jag och Amira kom hem så gick vi var och en hem till sig och åt mat. Runt kl. 20.00 mötes vi upp igen och cyklade hem till pappa, med Amiras brorsas cyklar som är lite söndriga(den jag hade har bara en trampa), för att hämta longboarden och jeansshorts. Lämna cyklarna hemma och köpte varsin glass ;) I (L) Glass !
Träffade Disa snabbt och sedan Putte, med 2 kompisar. Snackade lite. Jag och Amira åkte lite longboard, men orkade inte åka så mycket så vi tog en promenad.

Det var min dag idag;P
Igår så var jag på Liseberg men Amira, Paulina, Fanny, Agnes, Sandra och Madde. Träffade Michael som har gått i våran klass där och shit va lång han har blivit :-O

Det blev ett långt uinlägg med mycket text idag. Hoppas ni orkade läsa allt ;D
Puss Puss!(L)
suddig bild men Fanny så här ser en riktig ANKA ut ;D <3
Min riktiga hår färg i lugg OMG! så fult

Kommentarer
Postat av: amira

Fett kul dag fan ! haha skatebord var fan kul;) vi (L) glass vad fan:D ahah långpromenad nått nytt :D<3 haha puss på dig baby v<3

2010-06-16 @ 00:05:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0