En rundtur på Överby!

Jag mötte josse och Pao kl 12. Vi ställde oss på busshållplatsen och väntade på att bussen skulle komma. Vi skickade ett sms till det numret man betalar biljetten med. Sen kom bussen, vi klev på och satt och väntade på att vi skulle komma fram till Överby. Men när vi "trodde" att den sokulle svänga så körde den rakt. Vi blev förvånande, men vi satt kvar och kolla vart vi kom. Vi hade klivit på bussen som åker till Vänersborg :o, där fick vi bara hoppa på rätt buss till Överby. Vi kollade på listor, och såg att en buss skulle komma snabbt där efter. :) Jippi!
När bussen kom frågade jag busschafören:
- Går den här bussen till Överby?
- överby? Nej, jag kom därifrån. Den bussen kommer där.
Vi gick dit och väntade en liten stund sen kom den! Som tur hade inte biljetten slutat fungera ;D
Vi klev av bussen då den var framme vid Överby. Det här besöket på Överby var längre än sisst! :P
Jag hittade:
1. En kjol från Vila
2. En T-shirt från JC
3. En tröja från Cubus.
(Bilder får ni imorgon(hoppas jag) ((:  .)

Det var meningen att jag skulle kolla på " Sagan om ringen 1" men det blev inte av :( ingen ville se den med mig, så jag hoppas att det blir " Sagan om Ringen maraton"  med någon snart!

Jajustedetja!! Jag har glömt att säga att jag ska till sälen nu på söndag. Så det kommer nog inte bli något bloggande på 1 vecka! "/ Men bilder kommer från resan!

R.I.P Happy!! <3 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: josse

sv: tacktack! :D

2010-01-04 @ 23:38:38
URL: http://jkallunki.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: berta är min lilla "katt modell" ;)

2010-01-08 @ 20:20:49
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0