Hund eller ej...?

Jag har en fråga till er som har hundar:
Är du glad att du köpte din hund? Ångrar du dig ibland att du köpte den? m.m..

Som jag har skrivit förut så vill jag ha en hund men jag undrar om jag verkligen kommer ha den tiden som den behöver :/
 
Mamma sa idag att varje helg jag e hos henne ska vi åka och hälsa på olika kennlar. Asså varannan helg. Visst ska det bli skojj men det är jobbigt för jag måste hitta olika kennlar snabbt och ta kontakt med dom och så...
+ pappa har bara svarat kanske när jag har frågat.

Jag har hittat en kennel som har 3 valpar till salu som är kanske 5-7 veckor gammla nu, och dom är jätte söta. Tyvärr kunde jag inte ta en bild och visa er så då ger jag adressen till sidan :P

http://www.nightwishkennel.com/tillsaluforsale.htm

Idag har jag iallefall lagat köttfärspaj och vilken talang jag har!!! :O  hahahha !!! Jag anske borde satsa på att bli kock!! nejj, men den blev väldigt god för att vara den första köttfärspajen jag har gjort!  Igår lagade jag, hummm... vad heter det... :/ man äter köttfärs och majs och bönor med chips... aja, men jag lagar så mkt mat för att jag får en lite slant för det ;) säer inte hur mycket men jag går + när det gäller att spara till en hund isånafall xD

Nu börjar mitt skrivande spåra ur lite så vi höres!! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0