Horse show!

Igår blev det så att jag åkte till horse show :D
Klockan 9 hämtade vi upp Fanny,Josse och Paulina :) Sen var det bara 1h väg dit..
När vi kom fram satte vi oss på våra platser( som var näst längst fram,vilka va super bra platser ) och tittade på showen. Efter hoppningen som höll på när vi kom dit gick vi till mässan. Jag hittade bara en rosett och hästgodis. 
Gymkanan hade börjat och då sprang jag och Fanny dit för att kolla medans Josse och Pao stanna kvar och kollade mer på mässan.
Ahh... ni fattar typ hur det va, man kollade lite på showen och lite på mässan.

P.S. Jag såg en as SÖT hund inne på mässan men jag vågade inte fråga vad det va för ras(dumma mig) D.S.
Vinnaren av hoppningen. (minns ej vad han heter, bara Abdulla)

Vinnaren av Gp-hoppningen,Elin eller något heter hon.

Bilderna hittar ni här!


Kommentarer
Postat av: josse

gööööör kul var det ! :D

2010-03-01 @ 13:35:05
URL: http://jkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0