Skolstart! :S

Klockan 9.00 imorgon börjar ht av läsåret för mig... sen är det skola varje vardag nu och framåt :/
Lite skönt ska det bli för jag sitter ändå bara hemma och ugglar. Men tänk, alla prov och läxor som väntas.. Ush!!

Ska snart lägga mig men först måste jag duscha :) kan inte komma till skolan med fett hår. Efter det ska jag förbereda kläderna jag ska ha på mig och sen kan jag lägga mig för att sova.. zzz...zzz..

Jag hade tänkt att jag skulle se en film som en avslutning på lovet men det blir inte av för det blev lite sent för att kolla på film nu :/ Men annars idag har jag tagit en ungefär 2 timmar lång promenad efter frukosten, sen har jag städat lite i rummet och ställt sängen på ett annat ställe men jag får se om det går bra eller om jag ska flytta tillbaka den (:

God natt och ha en bra skolstart! (L)

(bild från Lisebergs dagen. Från höger: Sandra, jag, Agnes & Madde<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0