Påminnelse av tävling!

Jag ville bara säga att om det är någon mer som vill ställa upp på tävlingen så får ni skynda er att skicka in en bild till [email protected]

Jag kommer inte blogga på ett tag för det är läcor och sånt i skolan nu och eftersom det är sista året på stavreskolan så vill jag faktiskt höja mina betyg(även om jag har bra). Men jag ska ändå försöka blogga lite emellanåt som jag gör typ nu ;)

Tills imorgon har vi biologi läxa och den handlar om hjärnan. Tills fredag har jag spanska och dom ska jag lägga in på glosboken om jag lyckas öppna den sidan! Och tills onsdag nästa vecka har vi engelska läxa. Det är dom läxorna jag vet om hitills! :S


Bild på kusingänget! <3 Gamla tider det!!
Från vänster: Emil, Vina(jag), Saxer och Ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0