GbgKalaset!

Göteborgs kalaset var grymt!
Artisterna jag såg under dagen var Timo Räisänen, Oskar Linnros, Amanda Jenssen & Teddybears!
Teddybears var bäst, plubliken var mest igång då och även om det regna så var det kul!
(trycker ni på namnen så kommer ni till en av deraslåtar, teddybears video är från göteborgskalaset)
Efter att jag hörde Oskar Linnros musik har jag börjat gilla svensk musik mer ;) Framgång!! haha ^^
Jag träffade även sötaste Balken och Bratt när jag var där nere! (Terese & Emma) <3

Har inget bestämmt idag så jag får se vad som händer för mig idag ;)

Inte min bild som ni ser på texten haha men jag la ut den för den är fin !! :D




Kommentarer
Postat av: Sus

MAMA

havn´t you heard

we sold out

all over the world....

:D

så bra!!!!

2010-08-15 @ 11:23:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0