Bloggapaus eller inte...?

Jag fick en kommentar på mitt tidigare inlägg och den räckte för mig att besluta att jag inte vill ta någon bloggpaus ;)

Idag fick jag gå upp tidigt för att åka till tandläkaren :/ kl. 9.00 skulle jag vara där så jag gick upp ungefär vid halv 8. När jag väl var där tog det drykt 30min att kolla till tandställningen. Lite lång tid tycker jag men dom behövde laga den lite ;) hahah
Och sen när jag kom hem var jag döds trött så jag la mig och vila. Väntade på att klockan skulle bli mer så vi kan åka till Göteborgs kalaset ;D Jag väntar fortfarande-.-' Det kommer bli första gången för mig och jag ser fram emot det ;)

En fråga till alla som går på min skola ;)
När börjar skolan igen? ^^ <3



En annan variant på låten , inte lika bra men men ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

mån den 23 klockan 9 tror ja! ;)

2010-08-16 @ 23:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0