Tvingad att blogga.

Paulina tvingade mig att blogga, för hon sa att jag sög på det. ): Pao nu ska du få igen.!! HAHA Nej skojja ,  visst jag vet att jag inte bloggar alls ofta längre men jag har verkligen inget att skriva :/ Eller några saker kan jag skriva;
1. Det är 6 veckor tills skolan slutar :D Jippi!!
2. Fanny visade en bra låt till mig idag :P Äntligen en ny låt! (Det har faktiskt inte kommit några nya & bra låtar)
3. Jag har utvecklingssamtal imorgon bitti( 9.00- 9.30 (S**T!!)
4. Jag har fått räls i överkäken :-O ( S**T NER DIG!! ) Det är fullt värre, men sånt är livet, vissa föddes med ett SUPERLEENDE! Inte jag då, jag är en av dom tandställnings nördarna. Nej, men skämt åt sido. Jag ska inte bete mig annorlunda bara för jag har något som tåg åker på som sitter på mina tänder. Haft den i snart 2 veckor nu så jag är van med den.

En bild på söta Happy som ett minne till honom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohaha! ;D

2010-04-29 @ 14:46:45
URL: http://pauuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0