God morgon!(god eftermiddag)

Tjenixen!! :D
Jag vaknade nyss. Eller kl 7.00 vaknade jag(13.00 hemma). MEn det spelar ingen roll för jag är i New York City!!!<3 Jag kan säga att det är väldigt likt det man ser i filmer, eller The City på MTV. Många poliser, gula taxibilar, Lincon bilar och välfigt mycket med människor!! ;P
Jag sitter i fönster i vårat hotelroom and look out thruoe the window and see much with yellow cars. Minst 75 st ;P

Alla vet kanske inte vad en Lincon bil är så jag tänkte visa er det ;)
 
Den lilla svarta bilen som ni ser svänga bort från bilder, det är en Lincon bil:P
 
Jag i fönstret igår kväll strax innan jag skulle fixa mig iording för att sova;P (jag var lite sur och trött så jag orkade inte vara med på kort men dom tog ändå:/ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0