Bilder?

Jag tänkte göra ett inlägg med bara bilder men det går inte:O Får väl testa att logga ut från blogg.se och sen testa igen om det går ;P
Idag var det tänkt att jag skulle gå på bio med Josse men det fanns bara biljetter till 21.00 föreställningen. edt är inte så att det är så sent för mig men det är juh skönt att bli hämtad efter åt, men mamma jobbar imorgon och det är för sent för henne att hämta mig efter(ungefär 23.00). Skit samm. Vi ska se om det går imorgon istället ;)

Justdetja!!! Denna månaden har jag gått över min mobilgräns med 250kr. :S Det är dyrt i utlandet!! :O När jag var i NY så var man tvungen att ringa och fråga vart dom andra är och fråga vart man ska mötas, och det kostade 16kr att ta imot ett samtal och sedan prata i 36 sekunder. ...

Vad ska ni hitta på idag?
Vi kanske ses senare med bilder(om blogg.se fungerar att ladda upp) om inte, så får ni ha en trevlig fredags kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0