Sov morgon!

Nu sitter jag här framför datorn och bloggar lite. Jag måste gå och gör iordning mig det sista innan skolan börjar. Idag är det en vanlig skol dag, men imorgon är det någon slags tema dag. SÅ då får vi lite sov morgon igen. ((:

Min Outfit idag:
Nya jeansen
Nya shortan
Ett svart midje skärp
Ett vit linne

Mitt hår idag:
Lockigt
Kanske upp satt i sido toffs

Mitt smink idag:
Fundation i puder form
Mascara
Rouge
Lappglans

 När jag har bild brist tar jag bilder på blommor som är fotade av min mamma. Ps. Hon har en blogg, jag åter kommer till vad den heter D.s...

Puss Puss!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag är webbredaktör på blogg.se:) Jobbar heltid med bloggar och blogg.se's startsida och bloggar etc:)



Hoppas du får en fin måndag:)

2009-10-19 @ 10:03:58
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Miss E

Hälsa din mamma att bilden är super fin :D

2009-10-19 @ 20:10:38
URL: http://pappersbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0