Tränningsverk!:S

Heej, jag vakna med ont i ryggen, benen och lite i armarna. Det är nog träningsverk sen igår på idrotten. Vi gjorde stryrke och konditions test. Eller som vår idrottslärare säger " Super star".  Men nog om det, idag ska jag väl inte göra så mycket heller. Blogga, duscha, blogga, Kompisar? m.m. Jag har inget bestämmt idag så det får väl bli en tråkig dag idag. Mina dagar är väldigt tråkiga+ det är ingen som komenterar typ. 
Jag vet vad jag vill göra! Jag vill shoppa mkt mkt mkt!! Men det kan jag inte göra för då kan jag inte göra roliga saker i sommar och lite när som helst
Shopping lista över det jag vill ha:
1. Osis+
2. mjukisbyxor
3. tigths(både jeans och vanliga)
4. klackskor
5. skor
6. Tjock kofta
7. rund halsduk
8. långärmad tröja
9. sockar!! Det är nöd
10. armband, halsband(smycken)
Det är det jag vill köpa just nu(asså av kläder och sånt, för hund vill jag forfarande ha)


Vilken sko ska jag köpa om jag får?:
1. 10cm hög klack, 549kr
2.9cm hög klack, 499kr(vilken färg oxå?)
3.9cm hög klack, 499kr( vilken färg av rosa och blå?)

XOXO//Vina<3<33

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom längst ner !:D

2009-11-07 @ 18:30:50
URL: http://pauuus.blogg.se/
Postat av: josse ;D

vem vill inte shoppa :O :D:D

2 an ska du köpa ;)

2009-11-07 @ 20:33:12
URL: http://jkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0