2 bio på 2 veckor:P

Imorgon ska jag se på 2012 med 11 till från klassen :P Eller jag hoppas att alla kommer, vi får väl ta och se vilka av dom kan komma;) Nästa fredag ska jag se på twiligth- New moon med josse och pao :D

Men idag så va det en vanlig skoldag på förmiddagen, men på eftermiddagen så kollade vi på när typ 8st eller mer dansade. Det va en väldigt konstig dans, dom bjöd till och med upp elever. Disa och Ari blev till exempel uppbjudna, hahahahha SHIT va "snyggt" det va!!!! x) ^^ Men efter dansandet följde jag med Madde till stan. Hon skulle kolla på klackskor men hon hittade inga :/ Sebbe och Philip va också med och kollade, Philip testade ett par klackar , hahahha ;D Han bah sa till en i kassan: Jag ÄLSKAR klackskor! JAg kanske ska ta och bli en transa ^^
Men men nog om det, Nu ska jag till Paulina och josse , ja vet inte vad vi ska hitta på men men :P

Jag har märkt att jag är ganska kass på att blogga :/ Vilket e väldigt tråkigt, för då kan man juh tappa läsare :(

XOXO//Vina<3<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0