Ny fin mobil!! <3

Dagen staratade med att jag blev väckt av pappa ;)
gick upp och åt frukost och sedan stack till överby för tt kolla in mobiler. Såg en snygg vit så jag fick den som en tidig julklapp :D satte oss i bilen och tänkte sätta på den men vi fick inte upp luckan så vi gick tillbaka till elgiganten och fråga om dom kunde hjälpa oss med det, men han fick inte heller upp den så han hämta en ny, och en ny och en ny mobil, till slut fick han upp luckan ;) på 4:de mobilen .
Nu sitter jag hemma och väntar på att den ska ladda upp sig klart så att jag kan börja utforska den ;)
 

XOXO&// Vina <3<33

Kommentarer
Postat av: josse ;D

vad är det för nån sort :D?

2009-12-12 @ 17:44:45
URL: http://jkallunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0